Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

onsdag 21 september 2011

Satan va duktig jag e!

Kommer hem från jobbet och e såpass trött ;) Vad gör jag??? Sätter på ugnen, ställer in en fryspizza och skickar ungarna till affären för att köpa godis och pepsi! He he! Lat eller allmänt lat? ;) Kanske både ock! :D

Det har iaf vart en bra dag på jobbet och mamma och brorsan har vart här och barnvaktat ungarna då Henrik började jobba klockan 14 och jag slutade 16. Tur att man har en så snäll familj som ställer upp för en! Puss på er! <3

Nä nu e det slappa som gäller! so long! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar