Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

söndag 25 september 2011

Känslor

Kan säga som så här att det börjar riktigt tära på mig detta att Ida ska få pump... Just  som läget e nu så känns det ju ändå som man har någorlunda koll. Med pumpen så börjar man ju om med allt... Hur ska jag fixa detta??? Hur ska vi lösa detta? Det e klart att vi måste, men det känns ju skit asså. ORKA! Ibland så känns det som om man bara vill dra täcket över huvudet och låtsas att allt e bra.

Tänk om man kunde stänga av sina känslor!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar