Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

måndag 31 januari 2011

Familjen annorlunda!

Bild från Familjen annorlunda i Dingle´s café, Mandeline på Möe.

Måndag kväll... Ja, då e det såklart familjen annorlunda på TV4 som gäller! Har alltid tyckt att det e kul att titta på, men nu e det ju extra kul när man känner an av familjerna som medverkar! Extra kul idag när Henrik va med också :) Vi va med en kort stund i förra avsnittet hela familjen. Jag tycker ju att sånt e lite kul, för jag e lite av ett linslus ;)))

Nä, nu får nog jag ta tag i stora tvätthögen... :( Det räcker all till med två vuxna och tre barn i en familj för att tvätthögen ska växa till okontrollerbar size!!! Det e som om den skulle anfalla mig!!!! God natt på er! Puss puss!


En av flera tvätthögar som väntar på att få bli vikta i Petterssons hus

1 kommentar: