Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

tisdag 1 februari 2011

Kokoskakor - diabetes (gaffelkakor)

Här e ett recept på några små spröda kakor som e super goda för alla om man gillar kokos!

  • 100g margarin
  • 4msk lättströ (sötningsmedel som tål upphettning)
  • 1½dl kokosflingor
  • 2dl vetemjöl
  1. Rör fett och lättströ poröst.
  2. Blanda ner kokos och mjöl.
  3. Forma till bollar som läggs på bakpapperklädd plåt. Platta till dom något med en gaffel.
  4. Grädda mitt i ugnen ca 10-15min, 175grader.
  5. Kakorna går bra att frysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar