Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

söndag 31 juli 2011

Regn/sol/åska/........... etc

Känns i hela kroppen denna kvava åskluften som tynger ner oss! Usch! Har vart och spelat minigolf med man och barn i dag. Det va mysigt men varmt! KOM IHÅG! Ta med vattenflaska ALLTID när vi åker iväg nu  när det e så varmt! Rekommenderas alla! :-P Nej nu måste jag sätta igång med disken här så att jag kan gå och lägga mig snart, trött ju! ;)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag, och att det blir en super vecka som kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar