Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

tisdag 8 februari 2011

Ullared!!!

Phu!

Idag har jag och Linda vart till Ullared och shoppat järnet! Kommer att behöva jobba efter detta :-S hihi! Dagen började ju väldigt bra eftersom Ella va vaken en del inatt........ Och det e klart att jag måste skylla på nått när jag vaknar av telefonen som ringer..... Och det e Linda som ringer, hon står på utsidan, jag har försovit mig! Vusch, svisch! Och så åkte vi ;)

Vi va hur som helst nere till alldeles lagom tid, strax efter 8, så det va riktigt bra uträknat.

Det står typ 5 bilar på parkeringen och hela varuhuset e typ tomt. Whohoo! Ibland har man tur.

Köpt alldeles för mkt saker, men tycker nog att vi behöver alltihop :-D

Bästa köpet va helt klart denna väska för 80spänn!
Nu blir det minst en dags tvätt med enbart lakan och örngott, kul med nytt, synd att det inte e färdig tvättat när man får ett bara!

Nu ska jag gå och murpa en stund till innan jag tar till sängen!

God natt alla! Puss puss!

2 kommentarer:

  1. Nu börjar det bli dags för ett nytt inlägg här tycker jag! :)

    SvaraRadera
  2. jasså det tycker du??? ;)))

    SvaraRadera