Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

torsdag 17 februari 2011

Torsdag

Vart iväg till blå stjärnan idag tillsammans med Lisa och hennes katt Pus som har problem med sina öron. Som tur e så tyckte dom att det såg ganska bra ut nu :) Hon skulle fortsätta med behandling ett tag till dock.
Efter turen till Gbg, så blev det till att baka thekakor så att jag kan fylla upp frysen lite:)

Igår jobbade jag för första gången sen i maj! Det va faktiskt roligt att jobba lite, gör gött i plånboken ;) Ska jobba hela helgen me :)

Blir ju göra bra detta ju!!!!

Måste ju bara ha med en bild på min lilla skrutt också!!! <3

1 kommentar: