Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

söndag 30 januari 2011

Ont i halsen

Ja det e la inte så konstigt kanske att man vaknar med ont i halsen efter att ha vårdat 3 barn med feber och förkylning i nära en veckas tid... Undrar när man ska få va frisk en längre period? Det känns som om det ena avlöser det andra hela tiden numera... :(

Nä om man skulle sätta på dagens första kanna så att man kommer på benen ;) Henrik sover efter att ha jobbat inatt men på barnen e det full fräs, förutom på ida som fortfarande har feber. Inte roligt när hon blir sjuk. e så mkt mer när dom har diabetes. Hon börjar få förhöjda ketoner och så nu, hoppas at hon håller sig under gränsen bara. Annars så får man väl ringa doktor Hanås.

Kaffe nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar