Rakt in i min blogg...

Detta är ett fönster till världen utanför. Där jag kan vädra ut mina tankar och funderingar. Om mina barn och om mitt liv...

Jag är först och främst mamma, framför allt annat. Som de flesta mammor är!

Jag kommer att skriva om precis allt som händer i mitt liv, som kan va precis vad som helst... Eller ingenting alls ;)

Mysigt att du kom hit för att läsa min blogg!

Lämna gärna en hälsning!

tisdag 27 september 2011

Insulinpump???

Nu har Ida fått sin pump. Det började ju sådär med en knapp som inte funka och jätte höga värden!!! Inge bra.... Nu e det mitt i natten och vi kämpar med låga, väldigt låga blodsocker. Hon har redan tryckt i sig över 20 druvsocker inatt + att vi har sänkt doserna med 20%... Men det verkar ju inte hjälpa... Mata i mer druvsocker och avvakta ett tag till nudå...... Detta blir/är en kämpig natt.... Klockan e ju typ 3 nu.... Zznark............ :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar